Friday 24 April 2015

Jemputan Majlis Perkahwinan broFami

Assalamualaikum, saya Mohd Fahmi Bin Mohd Samuni ingin menjemput anda yang mengenali diri saya sama ada di sekolah Keb. Kuang / sekolah Men. Bukit Gading / sekolahMen. Teknik sg. buloh / Politeknik Sultan Azlan Shah Tg. Malim / rakan Facebook / rakan blogger / rakan twitter / rakan instagram / rakan Usahawan Internet & lain2 lagi.. untuk hadir ke majlis Perkahwinan saya bersama bakal isteri Nor Farhana Hizami Binti Mohtar di tarikh & alamat seperti di bawah : 

Majlis sebelah Perempuan pada 2hb Mei 2015 
Alamat Rumah : No. 64, Taman Yasmin, 09300 Kuala Ketil, Kedah Darul Aman.

Majlis sebelah Lelaki pada 9hb Mei 2015
Alamat rumah : C117 Jalan C2, Kg. Melayu Sri Kundang, 48050 Rawang , Selangor 

kehadiran Tuan / Puan adalah amat di hargai .. Terima Kasih 
no tel: 013-5951358 (broFami)  / 012-4193487 (ana)


2 comments:

  1. Wahhh...tahniah dan harap masih belum terlambat "Selamat pengantin Baru, semoga murah rezeki, bahagia ke anak cucu". Tarikh sanding 2 Mei sama dengan wedding saya 17 tahun dulu :-)

    ReplyDelete
  2. Wahhh...tahniah dan harap masih belum terlambat "Selamat pengantin Baru, semoga murah rezeki, bahagia ke anak cucu". Tarikh sanding 2 Mei sama dengan wedding saya 17 tahun dulu :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Blogger news

    anda sedang di perhatikan

    YouTube make money