Monday 10 August 2015

Apa itu program affiliates ?

Affiliates Secara ringkasnya adalah
seperti ini ..

Saya ada 1 Produk Digital ( ebook / video / software )
untuk memasarkan produk ni dengan lebih cepat dan
mendapat keuntungan dgn mudah,

saya melantik beberapa agent jualan kepada sesiapa yg berminat utk buat duit seperti anda..
daftar secara PERCUMA je 


Agent ini di panggil agent affiliates ..
Saya adalah Manager affiliates
Produk yg di jual itu - produk affiliates..


Kelebihan:
☛ agent aff tidak perlu keluar modal utk jadi agent
☛ saya hanya akan beri komisen kepada sesiapa yg berjaya buat jualan saja.
☛ komisen utk produk digital biasanya sangat tinggi
❥ ada yg 50%
❥ ada yg 70%
❥ ada juga 100%

☛ tidak perlu buat web sendiri
☛ tidak perlu layan karenah pelanggan ( semua owner produk yg uruskan )

jadi adakah anda sudah faham sedikit tetang Affiliates ni ..?
jika faham sila komen "sudah faham bro alhamdulillah"

jika anda dapat ilmu dari posting ni sila SHARE kan pada rakan anda yg lain, 
insyaalah bermanfaat utk mereka.. dan anda akan dapat pahala yg berpanjangan smile emoticon

mungkin lepas ini saya akan terangkan lagi jenis-jenis program affiliates 
yang ada dalam Dunia Online Marketing ni.. 
stay tune ye.. 

sebarang soalan & cadangan lain boleh tuliskan dalam ruangan komen di bawah ni ye.. 


ikhlas,
broFami
usahawan Produk Digital 

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Blogger news

    anda sedang di perhatikan

    YouTube make money